Taking too long? Close loading screen.

Itt az 1.3.2-es Assetto Corsa javítás!

Assetto-Corsa-Oculus-Rift-Featured-2A Kunos Simulazioni gárdája néhány napja adta ki az Assetto Corsához az 1.3.1-es javítást, de máris megérkezett a kiváló szimulátorhoz a legújabb patch. A srácok ezúttal tényleg csak a legfontosabb dolgokat tették rendbe, így mindenképpen érdemes a legújabb verzió letöltésére figyelmet fordítanotok.
A patch részletes tartalmát kicsit lentebb olvashatjátok angol nyelven.

Changelog

– Graphical fixes for Ferrari F40 (s3), BMW M4 and Akrapovic, Zonda R
– Corrected SCG003 Fuel consumption
– Fixed Dual Core CPU crashing due to non properly initialized threading using “Timer Process”
– Fixed replay framerate wrong multiple of physic engine rate producing wrong speeds in replays
– Fixed user force feedback capping the value to 100% on load
– Fixed volume balance (exterior) for some cars
– DX10.1 fixes are not also active for the ksEditor
– Possible fix for colored spectators using new camera facing rendering
– Performance improvement for camera facing spectators when reflections are active
– Fixed Lotus 98T AI tyre strategy (choosing qualify tyres even for tracks that are too long for those)
– Added DRS zones to Nordschleife
– Improved AI lines at Nordschleife
– Slight improvement in AI race craft
– Changed Led on Huracan GT3
– Fixed DLC2 cars lap limit on quick races
– replaced Lamborghini Logos