Taking too long? Close loading screen.

Megérkezett a legújabb Project CARS build

0

ccs-2-0-17011200-1381510728Ha péntek, akkor új Project CARS build. Ezúttal sincs ez másképp, amikor a legújabb 583-as számú buildről számolhatok be nektek. A legújabb változat a Team Member státusszal rendelkező játékosok számára érhető el.
A frissítés szokás szerint a launcher segítségével lehetséges, míg az újdonságok részletes listáját angol nyelven lentebb olvashatjátok.

Build 583 (11/10/13, Team Member+)
Steam multiplayer:
* Now enabled by default. To run MP on the Java dedicated server, use the new command-line option -javamp
Render:
* Added large address aware flag to all DX9 shader creation calls
* Fix CSortList item for all Little Endian platforms
* SkyRing alphatest shader can use Transparency Super Sampling in MSAA modes
Flag & penalty bug fixes:
* Fixed wrong way crash tests, as the ‘is going wrong way’ variable wasn’t being updated when wrong way was disabled
* Now including player v player collisions (we have an issue in MP where if someone is DQ’d, the race doesn’t end)
* Safeguarding flag withdrawl as they can legitimatelly raise & withdrawl on the same frame
* Added flag reason to flag network message
Common:
* Enabled LARGEADDRESSAWARE option to access additional memory if available. Increase Game Pool size if this memory is detected too
Tracks:
* Sakitto: Resaved HUD map as compressed map
* Emirates Kartdrome: TRD changes, AIW basic, trd file, uploaded raceline (not yet avaliable in game)
* Northampton: Add new textures for race control building and national pit building

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük