Taking too long? Close loading screen.

Itt a legújabb Project CARS build

0

9269418519_4864756f40_oA tegnapi napon befutott a megszokott módon a legújabb Project CARS build is a Slightly Mad Studiostól. A srácok már az 515-ös számú változatot adták ki, amelyet Team Member státusztól tölthettek le a gépetekre.
A frissítés a jól megszokott módon a launcher segítségével lehetséges, míg az újdonságokat lentebb olvashatjátok angol nyelven.

Build 515 (12/7/13, Team Member+)

WiiU:

  • WiiU – implemented CTexture::GenerateMipMaps, CRenderer::StretchRect and CRendertarget::CopyToTexture (required for Envmap rendering)
  • WiiU: Moved thread affinity call from thread func as it can’t be made whilst the thread is running
  • WiiU: Implemented BMutex
  • WiiU Set SceneGraphQuery process to be high priority
  • WiiU – fix missing file from instanced rendering support
  • WiiU fix Scenegraph thread affinity

Base:

  • Allowing textures to load immediately instead of waiting, to assist with ongoing reduction of peak memory load
  • Disabled memory fragmentation test in order to stop it trashing pool peak use data
  • Added mutex test

Online:

  • Reduce MP stop race countdown to 30s

Particles:

  • Code to stop us skipping mips on particle texture

Physics:

  • Added dyanmic flag to disable use of fibers on platforms that don’t benefit from them or if DEBUG_DISABLE_FIBERS is set

Tracks:

  • Bathurst: Slowed down the AI in the blind down hill esses to keep them on the track

Vehicles:

  • Ford GT40: Added wheel LODs

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük