Az első szabadedzésen a kormányszervóval voltak gondok, és a kuplung is elkezdett csúszni, ezeket a hibákat részben sikerült orvosolni a második edzésre, ahol Kiss Norbi, a csapat pilótája a még nem 100%-os autóval is 8-ik tudott lenni. A turbó az edzéseken kétszer is eldurrant, majd az időmérőn egy elektronikai hiba miatt nem tudott Norbi mért kört futni, így a mezőny végéről vágtunk neki az első futamnak. Addigra a szervó már tökéletesen működött, és egy jó rajttal Norbi a 18-ik helyről egészen a 11-ik helyig tudott előrejutni mindössze három kör alatt:
„Jól sikerült felzárkózni az élmezőnyre – meséli Norbi -, ráadásul az élen haladók sem tudtak meglépni, így a pontszerző hely abszolút reálisnak látszott, de e 4-ik körben ismét elkezdett csúszni a kuplung, lelassultam, és pár körrel a vége előtt ki kellett állnom. A második futamig mindössze egy óránk maradt, ami alatt az egész csapat lázasan dolgozott a kuplung cserén, és a mezőny már a felvezető körön volt, amikor úgy látszott, még kiérünk, de az utolsó pillanatban eldurrant egy alkatrész, így nem tudtunk elindulni a futamon. Ennek ellenére nem vagyunk szomorúak, ugyanis az első futamban a hibáig nagyon jó volt az autó, tudtam sokat előzni, jól működött a szervó, a motor, ennek pedig örülhetünk, hiszen most vagyunk először versenyen az általunk épített kamionnal, és ami hiba eddig kijött, az nem a tervezés, vagy a kivitelezés hibájából adódott. Jó az alap, amit építettünk, és amint túl leszünk ezeken a technikai hibákon, biztos vagyok benne, hogy jönnek majd az eredmények, főleg, hogy közben folyamatosan fejlesztjük tovább a kamiont.”
A csapat másik pilótája, Frankie Vojtisek az első futamon 11-ik lett, a másodikon pedig a rajtnál hátulról úgy összetörték, hogy a hátsó ütközője teljesen elhajlott, kilyukasztotta a jobb hátsó gumiját, így Frankie-nek fel kellett adnia a versenyt.
Nem voltunk tehát szerencsések ma, de nem csüggedünk, tudtuk, hogy nehéz lesz, holnap újult erővel támadunk!
Forrás: OXXO Racing