A WTCC-ben azonban eddig nem sikerült maradandót alkotnia a 4 km hosszú aszfaltcsíkon Michelisz Norbertnek, aki 2010-es bemutatkozó évében pont nélkül zárta a versenyhétvégét, a tavalyi évben pedig az utolsó kanyarban csúszott le a dobogóról.
A világbajnoki pontversenyben egy forduló után Michelisz Norbert hat ponttal a 11. helyen áll, a Yokohama Driver’s Trophy értékelésben tizenegy ponttal az 5. pozíciót foglalja el. Wéber Gábornak nincs még világbajnoki pontja, a függetlenek között azonban három megszerzett pontjával 7. a rangsorban.
Michelisz Norbert:
Valenciában még nehezebb lesz számunkra felvenni a lépést az élmezőnnyel, ugyanis a mezőny nagy része itt járt 6 hete egy 2×2 napos kollektív teszten, ahol pl. csak a ROAL csapat több mint 4000 Km-t tesztelt.(Mi ennyit megyünk egész évben) Természetesen a tavalyi adatokból ki tudunk majd indulni, és ha elég meleg lesz, akkor komoly ellenfele lehet a BMW az elsőkerék-meghajtású vetélytársainak versenytávon, de az időmérőn nehéz dolgunk lesz bejutni az első tízbe, márpedig ezen a pályán az időmérő kiemelt fontosságú, ugyanis nincs sok pontja a pályának, ahol előzni lehet. Mivel Gábor is nagyrészt megbarátkozott már az autóval Monzában és a valenciai pályát jól ismeri, arra számítok, hogy az első pillanattól kezdve hasonló lesz majd a tempónk, és ha az időmérő mindkettőnknek jól sikerül, akkor versenyen talán tudjuk majd egymást segíteni.
Wéber Gábor:
Jó érzésekkel térek vissza Valenciába, mert a bajnoki cím mellett 2008-ban itt kezdtük a nemzetközi pályafutásunkat is a csapattal és Norbival közösen. A pályaismeretünkön nem fog múlni. Az autóval valahol 90%-on állok, a lényeget már megéreztem belőle, a finomságokat azért még tanulnom kell. Egy teljesen más jellegű pálya következik, és elméletileg kedvez a BMW-nek, úgyhogy remélem előrébb fogok jutni, mint Monzában. A cél mindenképp a Q2-be kerülés, és minél több privát bajnoki pont gyűjtése.
Forrás: Zengő Motorsport