Nézzük hát mit is mondott Tim röviden összefoglalva az rFactor2-ről.
- A játékban szerepet kapnak majd a környezeti hatások. Ennek köszönhetően az esőn kívül meg kell bírkóznunk majd a szél által okozott nehézségekkel is, amik akár a beállítás módosítására is kényszeríthetnek bennünket.
- A játék támogatja majd a kuplungolást, azonban jelenleg ennek meghibásodására nem kell számítanunk. Nagy előny lesz, hogy a H-váltót használók nem szenvednek majd hátrányt a játékban.
- A sérülések jelenleg még csak a karosszériát és a motort érintik majd, de a későbbiekben a váltó és a kuplunk meghibásodására is számíthatunk. A tervek között szerepel a lassú defekt és a gumi szétrobbanása is.
- Az rFactor 2 már a bonyolultabb vezérlő eszközöket is támogatja majd, így a profi cuccal rendelkezőnek sincs okuk az aggodalomra.
- Nem lesznek lézerscanneléssel készült pályát a játékban, ez a költségek miatt kizárólag az rFactor Proban kap szerepet.
- A nyílt bétában hat pályán próbálhatjuk majd ki magunkat, míg a demó egy időben korlátozott teljes játék lesz.
- Az rFactor kiegészítések nem lesznek kompatibilisek az új résszel, de a profik viszonylag rövid idő alatt a második rész alá is eltudják készíteni kiegészítésüket.
- A nyílt béta 2012 elején várható majd.
- A nyílt bétában a Historic 1960, a Formula Renault 3.5 és a Megane lesz megtalálható néhány pálya kiséretében.
A teljes interjút elolvashatjátok angol nyelven ezen a címen.