A gyártó márciusban 14 autót ad át, majd további 6 követi, az áprilisi Hungaroring-i szezonkezdetre. Így várhatóan 20 pilóta várja majd a piros lámpák kialvását. Az eddigi leadott nevezések alapján Gábor legnagyobb ellenfele a többszörös cseh bajnok, Tomas Pekar lehet, de Közép-Európa majd minden országából érkeznek versenyzők.
Az első idényben öt hétvégén, tíz versenyt rendeznek, egyenként 25 perces sprint futamokkal. A magyar hétvége után következik a cseh Most, majd Hockenheim, Slovakiaring és végül Brno zárja a bajnokságot.
„Fizikai felkészülés mellett a legfontosabb, hogy az angol tudásom legyen megfelelő az áprilisi első futamra. Majd minden nap az angol tanáromnál készülök, hogy kifejezetten a versenyzéssel kapcsolatos kommunikációm javuljon. Mivel eddig főként hazai sorozatokban versenyeztem, erre még nem helyeztünk hangsúlyt, de idén ez nagyon fontos lesz. Mentálisan erős vagyok, úgy érzem ez az autó nagyon feküdni fog nekem. Remélem, hogy már márciusban tudunk tesztelni, és megfelelő mennyiségű kilométer lesz bennem és az autóban az idény kezdete előtt. Tudom, hogy a menedzsment is ezen dolgozik, hogy a hátteret előteremtse erre, hogy minél több teszt beleférjen az idénybe. Fantasztikus lehetőség adott az Apex Racing, hogy ilyen sorozatban indulhatok. Szeretném végre megmutatni, hogy nemzetközi szinten is tudok olyan sikeres lenni, mint a hazai kupákban. Láthattuk, ahogy készülnek az autók, nincs kétségem afelől, ez egy nagyon nívós sorozat lesz.” – fogalmazott Tim Gábor.