A 2 fordulós secai kör után ezúttal a másik fajta versenyhétvége következett, a 60 perces futam ahol 1 kiállás kötelező volt. A célbaért pilóták dupla pontokat kaptak, hogy a sok fáradozás ne maradjon hiábavaló.
Az időmérő edzésen Kemény Ákos brillírozott Szűcs Mátéval egyetemben, a super pole-on egyedül ők ketten fértek be 54 alá. A többiek csak 54-en kívüli időeredménnyel zártak, de a hosszú futam lehetőséget adott a különböző taktikákra, ezért nem számított annyit ki honnan rajtol.
A 60 perc és 1 kiállás tökéletes feltételeket adott a pilótáknak a taktikázásra. Lehet két 30 perces etapot futni lágy keveréken, esetleg egy rövidet a szuperlággyal és keményebb keverékkel egy hosszabbat. De akár megpróbálhatod eltolni az első részt, hiszen a mai Formula 1-ben látható “elévágás” jelenleg nem működik a GP2-ben. Amit évek óta szóba hoznak Bernie bácsiék, azt mi megcsináltuk. Nincs gumipaplan, így 30 fokos gumival kell kihajtani a boxból. Ez önmagában nem jelent semmit, de ha azt mondom hogy az ideális hőmérséklet 100 fok körül van? Egyes pályákon sok idő kell míg azt a 70 fokot összekapirgálod, hiszen 8 kanyar alatt nem tudsz csodát tenni.
is 2 kört. Későbbi hibája után 5 kör hátránynál feladni kényszerült a futamot. Mögötte a Tóth Roland – Nagy Dávid kettős tűnt a legesélyesebbnek. Tóth, Báldi kiesése után átvette a vezetést és magabiztosan tartotta is. Nagy hiába került közelebb az egyik körben, másikban távolodott tőle. Tóth hamarabb teljesítette a box kiállást, azonban így is Nagy előtt tudott maradni. Eközben egy harmadik személy szépen megkavara az álló vizet. Dani Bálint az élen körözött míg a korábbi éllovasok már mind teljesítették a kiállást.
Technikai okok miatt a futam élőben nem volt megtekinthető, azonban ha össze áll a történet, akkor utólag mindenképp le lesz kommentálva a futam és megtekinthető lesz számotokra!
A harmadik forduló az egyik leghíresebb, ha nem a leghíresebb amerikai városi pálya, Long Beach. Ismét dupla forduló lesz, szóval az izgalmas (már most tudjuk hogy egy városi pályán izgalmas futam lesz) első futam után egy kiszámíthatatlan második futam lesz, ugyanis az első futamon beért első 12 helyezett fordított sorrendben fog elrajtolni a második futamon. Ez azt fogja eredményezni hogy a betonfalak között az elől lévő “lassabb” emberek vért izzadva fogják tartani a hátulról jövő “UFÓ-kat”.
Ha szeretnél magadról olvasni, akkor pedig nincs más dolgot mint >>itt<< jelentkezni!