Az Apex Racing által épített S1600-as Suzukik már többször bebizonyították, hogy nemcsak a kisebb kategóriában, hanem a teljes mezőnyben is megállják a helyüket. A csapat egyértelmű célja az idei évben, hogy nemcsak a hazai bajnokságot, hanem a nemzetközi kupát is elhódítsa.
Az FIA CEZ sorozat idén 11 hétvégéből áll, melynek 3 helyszínén a Magyar Bajnokság is szerepel, így ezeken a hétvégéken mindkét sorozatban értékelődnek a pilóták. Azonban ez kevés ahhoz, hogy az FIA CEZ sorozatot megnyerje bárki is, így érdemes ellátogatni külföldi szervezésű versenyekre is. Sajnos a Red Bull Ring-i futamra júniusban nem tudott az Apex elutazni, de a Salzburgring-i futamokat már nem hagyta ki.
A kistúrába szokás szerint népes mezőny érkezett, 35 nevezés érkezett be a 2000cc alatti csoportba. A pénteki edzéseken már látszott, Lévai csak műszaki hiba miatt vesztheti el a győzelmeket, sőt az egész kistúra kategória élmezőnyébe tartozik, több, jóval erősebb autóval versenyző pilótát utasított maga mögé.
A szombati első időmérésen a 10. helyet szerezte meg Lévai Zoltán, a már szemerkélő esőben. Ugyan egész nap várható volt a további eső érkezése, az első verseny már száraz körülmények között zajlott. Lévai jól startolt, és a hatodik, majd az ötödik helyért küzdött. Jól taktikázott, sorra előzte a 2000cc-es riválisait, és végül az FIA CEZ összetett (!) harmadik helyén intették le, persze ezzel megnyerve kategóriáját jelentős fölénnyel.
A második időmérés már a gumi spórolásról szólt, és csak egy mért kört futott az Apex-es pilóta, ám így is javított az addigi legjobb idején, és a hatodik rajtkockát szerezte meg. Ezt a pozíciót a második futamon tartotta is, de vigyáznia kellett, nagyon heves párharcok alakultak ki körülötte. Ám balszerencséjére, egy ilyen kakaskodás után a felverődő kavicsok kilyukasztották a hűtőjét, amivel veszélybe került a célba érkezése.
Fokozatosan lassult a tempója, de a 12. helyen sikerült célba érkeznie, és újra megnyerte a kategóriáját. Ezzel az eredménnyel a bajnokság felénél már megnyugtató előnnyel vezeti az FIA CEZ értékelést.
A csapat számára most több mint egy hónapos szünet következik, majd irány Slovakiaring, ahol újra összecsap a magyar és a nemzetközi mezőny.