A nagyobb kategóriában 17 induló, a kisebb kategóriában pedig 9 versenyző nevezett, mely igen népes mezőnyt jelentett. Tim Gábor Peugeot 407-ese egész hétvégén sok munkát adott szerelőinknek, előbb szervóproblémák, majd olaj szivárgás és elektronikai gond hátráltatta a munkánkat. Lévai Zoltán Ignis-e egy prototípus, így az is várható volt, hogy gyerekbetegségek elhárítása lesz a fő feladat.
A szombati verseny Tim Gábor számára hamar véget ért. Ugyan felrajtolt a harmadik helyre, már az első körben leállt az autója, és ugyan vissza tudott jönni a boxba, nem sikerült a hibát elhárítani, így feladta a versenyt.
Lévai Zoltán végig csatázott a futamon, a tavalyi bajnok, Mohácsi Ákos nagyszerű ellenfélnek bizonyult és körről körre előzgették egymást. Lévai motorháztetőjének záróelemei kilazultak, és az elem egyszerűen lerepült. Szerencsére ez még nem hátráltatta jelentősen a versenyzőt. Azonban a vége előtt nem sokkal a kuplung nem bírta a terhelést és egyszerűen felrobbant. Így mindkét versenyzőnk feladni kényszerült a versenyt.
Tim a második verseny rajtját újra jól kapta el, és a hatodik helyen fordult, az első kör végén pedig már a negyedik helyért harcolt. Lévai Zoltán újra Mohácsi Ákos Suzuki Swift-jét hajkurászta és sikerült is megelőznie, igaz az egész futamon ment az oda-vissza előzgetés.
Tim Peugeot-ja köszönhetően a szerelők nagyszerű munkájának, most jól üzemelt, így felvehette a versenyt az élmezőnnyel. Sokáig küzdött, az egyenesekben gyorsabb szerb ellenféllel, és a körökön át tartó küzdelem után meg is tudta előzni. Ez már a harmadik helyet jelentette. A futam végén ugyan egy olajfolton kicsúszott, és egy cseh Lotus megelőzte, de tudtuk, hogy az ellenfél büntetést fog kapni a futam után, és emiatt nem aggódtunk.
Elmondhatjuk, hogy Lévai új autója nagyszerűn mutatkozott be, hisz első célba érkezése első helyen történt. Fő riválisa, Mohácsi Ákos a második helyről kiállni kényszerült, egy ütközés következtében felfüggesztése ment tönkre.