A mostani helyszín a „B1” nevet kapta, mely természetesen azt jelenti hogy az előző vonalvezetés (és annak fordítottja) után most egy újabb útvonalon kergettük egymást. Szokás szerint ismételten Lako Csaba szerezte meg az első rajtkockát, egyedül neki sikerült 1:15 alá bemenni. Mégpedig annyira, hogy az 1:14.873-tól még a kvalifikáción második (és a kupában először induló) Monster659 is majd 1 egész másodperccel elmaradt.
A verseny azonban egy harmadik pilótáról szólt, mégpedig a rajtnál rakétaként kilövő Boczy lett a péntek kora este sztárja. A helyes kifejezés inkább talán a meglepetése. Az időmérő előtt 20 perccel még csak szenvedett, aztán a verseny úgy nyerte meg, hogy nem csak állva hagyott mindenkit a 4. rajtkockából, de onnantól egy pillanatra ki nem adta a kezéből a vezetést. Pedig a mögötte időről-időre felzárkózó és újra kissé leszakadó listavezető Lako Csaba folyamatosan nyomás alá helyezte a Red Bull-t. Szinte folyamatosan 1 másodperc volt kettejük közt a különbség, nem volt egyetlen nyugodt percük sem. Nem túlzás, mindkét pilóta élete versenyét futotta. 🙂
A verseny azonban egy harmadik pilótáról szólt, mégpedig a rajtnál rakétaként kilövő Boczy lett a péntek kora este sztárja. A helyes kifejezés inkább talán a meglepetése. Az időmérő előtt 20 perccel még csak szenvedett, aztán a verseny úgy nyerte meg, hogy nem csak állva hagyott mindenkit a 4. rajtkockából, de onnantól egy pillanatra ki nem adta a kezéből a vezetést. Pedig a mögötte időről-időre felzárkózó és újra kissé leszakadó listavezető Lako Csaba folyamatosan nyomás alá helyezte a Red Bull-t. Szinte folyamatosan 1 másodperc volt kettejük közt a különbség, nem volt egyetlen nyugodt percük sem. Nem túlzás, mindkét pilóta élete versenyét futotta. 🙂