X

F1RFT 2012 MP

FIGYELEM!
A Windows 8, windows 2008 rendszereken a játék kifagy. Az RFETire plugin nem kompatibilis a windows8 – windows 2008 szerver rendszerekkel. A plugin törlése után már használható a mod Windows 8 – 2008 rendszeren is.

Az F1RFT 2012 MP az előre feltelepített rfactorra kell telepíteni. Javasolt olyan rfactorra telepíteni, ahol a DEMO és a F1RFT 2011 nincs telepítve, vagy ezeket uninstallálni kell a pluginok keveredése miatt. A helyes működés  érdekében, ahol akár 33 autót is lehet betölteni, és hogy jól működjön a KERS-DRS plugin Új rFactor telepítése mellett az alábbi feltételeket teljesíteni kell:

A KERS-DRS plugin működik az eredeti rFactor.exe-vel is. Az eredeti DVD változatú rFactor.exe-vel nem működik a plugin. Hogy ne álljon le a játék betöltődése 20-24 autó betöltése után, ahhoz a feltelepített mod után az F1RFT2012DATA/rFactor/4GBpatch könyvtárban lévő rFactor.exe-t felül kell írni a főkönyvtárban lévő rFactor.exe-t. Ezt a Vista és Windows 7 rendszerű számítógép tulajdonosoknak kell megtenni. Windows Xp -vel rendelkezőknek nem kell lecserélni az rFactor.exe-t. A fent leírtak csak az online vásárolt rFactor.exe-re vonatkozik.
A játék működik a 3.2 MB-os crackel is, de a Vista és Windows 7-es gépeken a Cracket meg kell patchelni a 4GBpatch nevű programmal. A DEMO-hoz használt crack is használható.

32 bites Vista/windows7 rendszereknél:

A 32 bites rendszer esetén a 2 GB-os korlát feloldása is kötelező a megfelelő működéshez: Start menü\Programok\Kellékek\Parancssor (CMD) futtatása rendszergazdai jogokkal, majd a villogó kurzor helyére az alábbi sor beírása:
bcdedit /set IncreaseUserVa 3072
Majd újraindítás után az rFactor 20 autónál többel is használhatóvá válik.

Az F1RFT 2012 MP letöltése:

Az F1RFT 2012 DRS TrackPack 1 letöltése:

Az F1 2011 DRS TrackPack 2 letöltése:

A DRS-KERS plugin helyes működéséhez operációs rendszertől függetlenül az alábbi rendszer komponensek szükségesek, melyek az F1RFT2012DATA/Utils mappában található:
  1. Java  V6 (jxpinstall.exe)
  2. Microsoft Visual C++ 2010 SP1 x86 (vcredist_x86.exe)
  3. Windows XP SP3: NET-Keretrendszer 3.5  (dotNetFx35_setup.exe)
  4. Wista/Windows 7: NET_Keretrendszer 4.0 full  (dotNetFx40_Full_setup.exe)

Ahhoz, hogy a játékban a Beállitások-irányitás menüben módosítani tudjuk a DRS és KERS funkciókat, először az rF Config.exe indítása után az előre elkészített F1RFT 2011-XX nyelveket célszerű kiválasztani. Ez nagyban megkönnyiti a játékban az irányitás kiosztás beállítását.

A DRS-KERS beállítása két lépcsőben történik. Az első az rfDynHUD kijelző beállítása, majd az rfactorban az irányitás kiosztás beállítása.
1. Az rFdynHud beállítása:
  1. Az rfactor\Plugins\rfDynHUD\editor\rfdynhud_editor_launcher.exe futtatása rendszergazdai jogokkal.
  2. A Tools menüben az „Edit input Bindings” megnyitása
  3. Az Action oszlopban lévő „TempBoost„-hoz tartozó az Input oszlopban levő sorhoz azt a billentyű, vagy játékvezérlő gombját kell aktiválni, amelyik a „KERS” funkciót fogja betölteni. A „DRS Action„-hoz tartozó billentyű parancsnak a „keyboard:H” billentyűnek kell lennie. (előre beállított)
  4. A file menü „save” mentés, majd az ablakok bezárása. Ezzel elkészült az DRS-KERS visszajelzés a játék képernyőjén.
2. Az rfactor beállítása:
  1. Beállitások-Irányitás- kiosztások ablakban a „KERS„-hez azt a billentyűt, vagy játékvezérlő gombját aktiváljuk, ameyiket az rfDynHUD-ban is a TempBoost-hoz rendeltünk.
  2. A „Fényszóró„-hoz (Headlight) a „H gomb” billentyűt kell rendelni.
  3. Végül a „DRS„-hez bármely billentyű, vagy játékvezérlő gombját kell aktiválni, melyet a játékban DRS-ként fogunk használni.

Ezen egyszerű műveletek után máris használható a DRS és a KERS funkciók az F1RFT 2012 Final modban.

A modhoz készített F1RFT 2012 DRS TrackPack 1-2 pálycsomagban, minden pályán felvan tüntetve a DRS zóna kezdete, melyet a futamok során csak a második kör után tudunk aktiválni, illetve Safetycar fázis(Egészpályás sárga zászló) után is csak a harmadik körtöl aktív a DRS. A DRS és KERS működése a FIA szabályzata alapján működik.

A motorszabály és a gumiszabály is beleépíthető a pluginba a ligák kérésére. Ez a része még nem készült el végleges formában. Terveinkben szerepel még a plugin külső konfigurálhatóságának lehetősége, ami a ligák részére saját izlés szerint konfigurálható lesz. Ehhez a plugin készítőjével fel kell venni a kapcsolatot.
Toya: Szimulátorozás, régi játékok gyűjtése és egy állandó kiállítás létrehozásának álma. http://www.hsw.hu http://jatekmuzeum.blog.hu
Related Post